SNART KLAR MED ALLT ARBETE I SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja, som rubriken lyder så är jag snart klar! har två½ inlämning kvar! så otroligt skönt känns det för de inlämningarna är inte så svåra, bara skriva ett tal, en typ-snart-klar rapport i organisation och ledarskap och en miljö-sakimoj.
känner att hur många stenar som helst lyfts från mina axlar, har varit så himla nervös över de här veckorna innan betygen sätts. trodde att det skulle va mycket värre än det varit, och har varit hur stressad som helst. men nu är jag snart där och det känns underbart.
för övrigt så har jag varit ute i princip hela dagen, så jävla vaaaaaaaaaaaaaarmt, helt sick. och det har medfört att jag har en bränd rygg och brända vader och baksida lår. sveeeeeda och väääääärme känner jag just nu.
förhoppningsvis blir jag brun och inte börjar flagna. så himla äckligt när man gör det.
jaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nu ska jag sluta med mitt drabbel. hade bara lust att dela med mig lite av min lycka / olycka. dä gillar ni va? häääähäääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0