lyckosorg

River flows in you - Yiruma


helt sjukt att jag snart tar studenten. gymnasiet har gått så otroligt fort!!! lycka blandat med sorg. sorgligt över att typ alla kommer flytta härifrån och börja läsa eller jobba, kommer antagligen aldrig mer träffa några utav er. ååååh, så jobbig känsla. så jävla glad över att allt slit är över. inget mer råplugg (för tillfället iallafall). blä. 

nog med sorgligheter/lyckligheter. gjorde mitt riktiga första jobbpass i receptionen idag. kanske inte ens berättat det? ska iallafall jobba i receptionen på njoy (ett gym) i sommar, alltså där jag jobbat ett tag redan som barnpassare. blir fler jobbtillfällen nu och jag är jätteglad över att ha ett sommarjobb ! även om det inte är världens bästa lön osv, men bättre än NADA. det sköna med jobbpasset idag var att det var en relaxbokning, alltså några hade bokat badtunnan som finns där, och dessutom EFTER stängningstid vilket innebär dubbel lön. och det innebär också att man inte behöver göra något mer än vänta tills de är klara vilket INNEBÄR att man kan träna!! va ju helt själv i gymmet eftersom det var stängt. hur skönt som helst. 

och åååååh va jag är irriterad över min näsa!! har haft nervryckninger i den hela dagen ! eller vet inte ens om det är just nervryckningar men rycker gör det iallafall. skitirriterande. inget kan jag göra åt saken heller. aldrig varit med om det förut. tänk om det är nåt fel? ett skrik på hjälp typ. lär väl visa sig. 

nu skaja lägga mig i sänga å läsa MÄN SOM HATAR KVENNOFÖLK.

häj på eder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0