jag har ett liv<3

för tillfället lever jag inomhus framför dator och skolböcker. (livin on the edge)
fast nästa vecka är sista skolveckan och sen åker vi till ayia napa!! kommer bli så otroligt kul och härligt och vi förtjänar verkligen den här resan efter 12 år av slit och äckliga uppsatser och rapporter osv.

har redan börjat få resfeber och jag som nästan slutat fått det pga att vi brukar åka utomlands varje år och sånt, men nu är det ju så annorlunda, åker med mina älskade vänner och vi ska klara oss helt själva! jag och Hanna åkte ju själva till Spanien för några år sen men då bodde vi hos hennes faster så inte samma sak.

bäst att återgå till skolan, vill bli klar NU. ha en trevlig kvell. HÄÄÄÄJ!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0