färg & bilar

har åkt omkring hela dagen, först till Sunne för klippning, sen iväg och hämta två galningar ute i skogen, sen upp till pappa för att hämta grejer, sen ner till Gustav för att lämna av bilen, sen upp till pappa igen för att lämna en till bil! Och sen till Karlstad (däremellan missade jag tåget jag egentligen skulle tagit hit) och nu taggar jag för att gå upp i tid för att hinna vara på torget senast 20 över 7 för att hinna med bussen till universitetet. ska göra högskoleprovet och det kommer INTE gå bra. Det vet jag helt och hållet säkert, mattedelen kommer innehålla konstant felsvar. Men icke är jag bitter! eller jo... lite... en aning kanske. Men jag sörjer inte för det!
Jag tog förövrigt en kul risk idag, lät Gustav färga håret på mig. Och om jag ska va ärlig så har nästan ingen gjort ett så bra jobb på mig!!! Kom ingen färg på varken panna, nacke eller öra!!!! (Annars brukar det bli massa färg överallt) så tjejer, om ni vill ha en jämn och bra färgning, gå till Gustav han kommer nog bli JÄTTEglad!
Ha en trevlig lördag allihop puss och kläm<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0