long time no see

haha åjåjåjåjåjåj va längesen det va jag skrev här. varit på studentresa, chillat, studentvecka, tagit studenten, gått på bal och börjat sommarjöbbe. hänt möööööööe sen sesst!
har helt enkelt varken haft ork eller lust att uppdatera, har varit så otroligt trött efter allt. men nu kanske det blir ändring på det?? eller föresten, ska ju iväg på peace&love nästa vecka så kommer inte bli så mycket uppdatering iallafall. (hehehehehehe) 
aaaajaaaaaaaaaa... jag har haft hur kul som helst de senaste veckorna, studentresan som för övrigt gick till cypern och ayia napa, var helt jävla skit kul och studentveckan likaså . fast själva studenten överträffar allt! aldrig haft så roligt i hela mitt liv. det tråkiga och jobbiga är att jag kommer sakna allt så himla mycket. usch i mejen ! 
idag ska jag, elina, matilda och anna har midsommarmys! ska till sunne på midsommar så jag kommer inte kunna vara med dom då. sååååååååå därför kör vi lite idag istället. 
ha en underbar sommar så länge, härra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0