ska chilla järnet

nu är jag hemma igen, eller aa kom ju hem i söndags, men har inte haft tid att uppdatera. har fullt upp för imorn åker jag till SPANIEN! JAG LÄNGTAR SOM FAAAAAAAAN VILL VA DÄR NUUUUUUUUUUUU.
förra veckan va regnig ibland, kall ibland, varm ibland, kul mest hela tiden och jävligt otroligt underbar. sett så många bra band så det är stört. mumford & sons <3 niki and the dove <3 skrillex <3 dada life <3 icona pop <3 lars <3 slagsmålsklubben <3 roxette <3 simple plan <3 regina spektor <3 nero <3 rihanna </3 osv osv osv ! missade dock några som t ex kent och rebecca & fiona men de som jag absolut mest ville se såg jag!
peace n' love är verkligen världens bästa festival, helt underbart. längtar redan tills nästa år. 

nu ska jag sätta igång med packningen. skriver kanske nåt under veckan eller så hörs vi igen om 2½ vecka. 
puss och kärlek 


slow and steady - of monsters and men
the cave - mumford & sons
simon says - laleh
saw you first - givers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0