sundaysundaaaaay

min helg har bestått av avslaaappniiiing..... och en Frida-dos och en Gustav-dos och en choklad-dos. mitt begär till choklad är ju inte att leka med alltså! en helg utan choklad är ingen helg. Thäts it så att säga.
idag åkte vi skridskor på fryken, hur underbart och kul som helst! kände mig t o m duktig på att åka ett tag där! ... tills jag tappade balansen och ramlade baklänges och slog i lilla rumpestumpen, mjä. men jag ryckte upp mig och fortsatte som om ingenting hade hänt, den stålkvinna man är.
en annan tråkig och jobbig sak är att jag måste lämna in iphonen imorn pga en irriterande "skada":( jag kan inte se mitt liv utan den, utan att kunna lyssna på spotify vart man än är. hur ska det gå, hur ska det gå? en fråga alla undrar men inte ett enda svar finns. jag HOPPAS på att reparationen går fort!

Hahaha frida min underbara <3


Kommentarer
Postat av: braxen

det här är mitt nya skrivbordsunderlägg

2012-02-27 @ 00:26:31
Postat av: FRIDA :@

MMM VILKEN FIN TJEJ!!!!!!! :(

aja duu är ämäzing ändå Johannis!!

2012-02-27 @ 00:29:54
Postat av: johanna

hahaha braxen <3

2012-02-28 @ 16:40:21
URL: http://johanio.blogg.se/
Postat av: johanna

du är så bäst frida!!!

2012-02-28 @ 16:40:44
URL: http://johanio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0