vava-vooom

ja igår va det en lång dag...... va påväg till jobbet vid 5-tiden på cykeln & en gata jag åker på för att ta mig dit är alltid så HIMLA mycket bilar på och ingen cykeltrottoar så man får alltid åka på vägen, känns alltid som en bildörr ska slås upp mitt framför ögonen på en, tänker verklgen så varje gång. och, haha igår hände det ju såklart. jippi. försöker ju svänga undan och sånt men aa jag hann inte helt, så handen smäller i dörren också flyger jag av cykeln. hade så jävla tur ändå för skadade inget annat än handen. kunde ju slagit i huvet och tänder och allting ju! när mamma och jag ¨åker till akuten sen så visade sig det att det bara va en spricka och stukade fingrar, tur att det inte va brutet iaf. annars skulle ja fått gått med gipset i typ 6 veckor om inte mer! skulle jag aldrig klarat haha. det jobbiga är att det är högerhanden så nu måste jag lära mig göra allt på vänster vilket tar sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå mycket längre tid.. har nationella i matte på måndag också, jag tajmar så bra! än så länge har det väl gått bra, sminket blev lite utkletat bara men ;)
ska nog till sunne i helgen så de får ta hand om mig. heheehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0