Pöttä i parka

Hola på er kvällskvistare ! Tänkte höra med er om det är nån som är sugen på att dra på festival i sommar??? Har en biljett till salu till putte i parken nämligen, 4 dagars + camping! Låter ganska kuuuul vaaaa??
Säljer den för 200 kr billigare än va den kostar vanligtvis. Lagt in den på ticksters resale-sida, ( https://resale.tickster.com/ ) skriv bara in detta nummer så kommer ni till min biljett: BYT88HJDP
Där får ni veta mer om priser osv!!
Anledningen till att jag säljer den är att jag och Hanna skulle gått egentligen men så kom vi på att vi inte kommer hinna med det eller orka med det heller så vi bestämde oss för att skippa det. Ville nog hellre på peace & love iallafall så!
Ajaaaaa men jag hoppas på att det finns nån festivalsugen litet gullefjun därute som har lust att köpa den. Skulle va så awesome. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0