freedom

Som sagt så tog jag av gipset idag, höll på att svimma när jag såg hur handen såg ut/ hur den kändes. haha för att inte tala om hur den luktade (yummie). Kunde knappt röra på fingrarna plus att jag typ inte hade nån känsel. Ni vet känslan när armen har somnat och man varken känner nåt eller knappt kan röra den, helt förlamad. Typ exakt så!!! Och nu har jag bara haft den drygt två veckor, tänk de som har i 6 veckor eller MER! Åååh jag vill inte ens tänka tanken.....
Aja så himla skönt att det är av nu, ska dock bära en kardborregrej runt två fingrar pga att långfingret inte är bra än också ska jag träna fingrarna 5 ggr om dagen också. Jag som hade hoppats på att jag skulle va mycket bättre. Fast det positiva är ju att jag äntligen kan duscha utan plastpåse och jag kan äntligen använda alla mina kläder och jag kan äntligen köra bil och cykla osv osv osv osv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0