i will

idag fick jag ett efterlängtat paket, all the way from california. svarta/vita converse!

tänkt att köpa aslänge men alltid kommit annat ivägen som jag köpt iställlet. beställde från ebay, mycket mer billigare än å köpa i sverige.
det värsta va ju att jag inte fick ut paketet ur brevlådan!!!!!!! paketet va alldeles för högt, förstökte trycka ihop lådan lite men den va helt stenhård och jävlar va arg jag blev........ hur skulle jag få tag i den nu liksom? vänta tills posten kommer tillbaka IMORGON????!!!!!!! fast då skulle jag troligen vart inte hemma?=??!?!="="O
alltså vi har inte en såndär vanlig brevlåda, vi bor ju i lägenhet så vi har en "brevbox" som är lite mindre än vanliga:
(det här är inte våran dock, lägger inte ner mig
mycket så jag går ner och tar kort på min egen
brevlåda, pfft, vad tror ni lix??
google<3 )

så... nu vet alla vad jag har för brevlåda. nu är jag nöjd!
aja, back to vad jag pratade om. fick iallafall öppna hela paketet inne i brevlådan och dra ut skorna för att sen få ut lådan som nu va helt isärplockad. hmm, ja så kan man också öppna paket. jag verkade nog lite over-excitet över det där paketet.....
nu är det bara för mig att slita på dom som en gud, för det är inte det snyggaste med nya converse direkt. helt rena, inte en enda fläck.

jag ska gå i allt som kommer i min väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0