hej & ÅJ

Äntligen är studentresan snart bokad, Imorn its official! Weeeeey!!!!
Längtar reeedaaaan vill ha maj nuuuunuuunuuuuu. den resan kommer bli bäst! 

En annan sak som också är wiiie:ig är att jag testa balklänningen idag och nu vet jag hur den blir och den blir underbar. Behövde ändras lite bara sen är den MIN. eeeeheheheheheh.

En annan trevlig liten sak är att det snart är halloween och det gillar jag iår för den kommer också bli ball. se va mycket grejer jag har att se fram emot, helt amazing. lov också jö. hade glömt lite. det kommer också bli nice. bokad varje dag. upptagna-flash-johanna. kommer knappt hinna med allt känns det som. icke bra för vill göra allllt.

imorn är jag ledig, som vanligt på torsdagar. väldigt skönt enligt mig.
nån mer stirrig bild på mig finns nog inte.

Kommentarer
Postat av: hannananananna

vi kanske ses i dimman pöss!

2011-10-28 @ 16:19:02
URL: http://moiiz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0