blupph

shit-i-mösen va effektiv jag har varit idag!
  • skrivit klart projektplanen.... ja iprincip så är den klar
  • tränat på teori
  • övningskört och bokat halkbana
  • köpt tyg till min balklänning!!!
  • gjort klart en fotoläxa
  • jobbat
  • tränat
låter ju dock inte så mycket när man skriver upp det såhär... men guuuh så gött det känns!
imorn ska vi ta skolkort också. och jag vill att min klass ska va oseriösa och göra nåt kul så man slipper bli depp om man ser förjävlig ut iår igen, (för det va ju faktiskt meningen att jag skulle se ut sådär) men icke! får helt enkelt göra det bästa av situationen. om jag ser oförlåtlig ut så säger jag att jag va den enda som ville vara oseriös. yepp, så fåre bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0