edge

jag va på bodypump i måndags och jag tror nog aldrig att jag varit med om att jag haft så ont i kroppen som jag haft de senaste 2 dagarna. vilken jävla smärtsam träningsverk! jag har knappt kunnat röra på kroppen, gör så fruktansvärt ont! brukar annars säga att det är skönt med lite verk efter träningen, för då känner man verkligen att det gett resultat. men no no nononono, nonononono. inte denna gång. 

för övrigt så va jag på halkbana idag och alla har sagt att det är så himla kuuuuul. men så roligt tyckte jag faktiskt inte att det var? vad va det som va så kul? jaja, jag kanske helt enkelt inte är lika lättroad. skönt. nu har jag inte så mycket kvar tills det är dags för UPPKÖRNING, yeeeeeeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0