megamirren

och vad ska jag göra i helgen?? har ingenting planerat och det känns jätteunderligt.
jag är en sån som gillar att planera och är inte så mkt utav en spontanchey. om mina planer går ur funktion och ngt annat kommer i vägen och allt måste därför ändras blir jag otroligt frustrerad för då måste jag planera om allt IGEN. liksom allt jag har pusslat ihop och tänkt ut blir aldrig av, det kanske var världens bästa plan och allt går i kras!
riktigt jobbigt. men vad ska jag göra åt saken ? sån är jag.
-
är otroligt sugen på att fota kan jag lova er iallafall ! men vad ska man gå ut och fota här i stan ? finns inte så mkt nice. man måste åka ngnstans för att hitta något ställe. vet ett faktiskt. men vet inte hur man tar sig dit :( sett det på tåget påväg till kd. får bli till sommarn.
uhjuhjuhj. det riktigt kliar i fingrarna på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0