YELLO!

Tittat på DH hela möran! (desperate housewives) blev väckt halv fem imorse av mamma som kom hem. Och mitt marsvin va faktiskt död där igår när hon låg i buren. tänk om jag inte vågat kolla om hon va det :O då skulle hon ju legat där än. horrible.
Tja, jag låter mina döda marsvin ligga kvar i buren för jag vågar inte kolla om dom verkligen är döda eller om dom bara spelar.
hoppas mamma kommer hem snart, hon är i mormors lägenhet och gör bouppteckning. skulle egentligen följt med men jag ORKADE verkligen inte. var helt slut imorse! senare ska vi nog kolla på the tourist, hon hade tagit med sej från spanien.
jag ger er en bra och gammal låt på det ni: U2 - Pride
otroligt ny bild. nä. har inga nya på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0