seize the day

satt här i mitt rum och höll på med svenska också ringer mobilen, varit en lite tråkig dag idag för jag och några kompisar hade bestämt att åka utomlands i maj, men verkar inte som att det blir ngt förän senare eftersom det kommer så mkt med nationella prov och bal och student och grejer då. Iallafall, det va oskar som ringde och frågade om han kunde komma hit idag, helt random, det gjorde min dag!! han bor i sunne så man måste nästan alltid planera när man ska träffas. happy-johanio resten av dagen nu :)

Kommentarer
Postat av: moa

jag har redan haft mitt taaaaal, så AWESOME att det är över ! :D .

hur gör vi med magaluf egentligen:( ?

2011-01-26 @ 15:50:17
URL: http://moasissielina.devote.se
Postat av: sv;

gött förrej !!

jag vet inte, för känns som att det kommer bli så HIMLA stressigt, för vi har ju verkligen bara en vecka att åka på också :O <3

2011-01-26 @ 18:36:26
URL: http://johanio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0