my baby is gone with the wind

Kan inte förstå hur snabbt veckorna går. Tycker det jämt nyss va måndag och imorn är det fredag och nästa vecka är det sportlov vilket betyder att vi gått i skolan i 7 veckor redan. HUR SNABBT GÅR DET INTE?!?!
Det är nice men känns som att hela livet kommer gå såhär snabbt och vill att det ska gå lååååångsaaaaaamt.
Under lovet ska jag och Mia åka till Ski Sunne och åka sb. känner att jag behöver öva lite, jag som skulle va så bra på det efter denna vintern hade jag bestämt mig. Men har bara åkt 1 gång. Och det var utför en pulkabacke. Så skillsen kanske inte är på topp.
FICK MVG PÅ INFORMATION&LAYOUT PROVET FICK JAG REDA PÅ IDAG! SUPERGLAD!
Hejsvejs ha en trevlig helg för det ska jag.
Ska ta hål i öronen på lördag, 3 st. Hej igen.

Kommentarer
Postat av: Modern

Duktiga goa dottern min!

2011-02-25 @ 12:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0