lördag

varit hos mia hela kvällen med emma och matilda. vi hade skitkul, iaf jag. haha! jag som alltid är så trött på fredagar var asövertrött nästan hela tiden så jag hade mest kul åt allt.
varit en sån hektisk dag. först skola. sen efter det gå på stan och köpa lite grejer jag tittat ut och sen köpa godis inför ikväll på en halvtimme ungefär. sen skynda hem och äta lite innan jag skulle till jobbet och jobba till kvart i sju.
efter detta va jag tvungen att skynda hem för att sen hinna med bussen till mia. WOOHOOHO, grattis johanna du lyckades att klara av dagen !!! :))))
sitter här och har slumberparty med min iPod nu. jag har faktiskt väldigt kul. oskar skulle komma hit och sova också.
pusshej från en tröttis/hyperjohanna

Kommentarer
Postat av: Matilda

"Ta en frukt!"

"Ta en apelsin" HAHAHAHAH

2011-02-05 @ 23:50:40
Postat av: sv;

haha så fult!

2011-02-06 @ 14:54:32
URL: http://johanio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0