twinkle twinkle

känns som att jag haft lite smått damp i mina senaste inlägg ? am I right eller am I right?

börjar faktiskt känna en liten smygande julkänsla. det vita, vad det nu är, som ligger på marken kan ha en del i det. sen så är jag bara allmänt glad! (och det kan ju iofs också ha en orsak, men whatevs!)

det är så skönt i skolan nu dagarna innan jul, för tillfället iallafall, inga läxooooorrrrrr. eller jo jag ska skriva en bok, men det gööör ingeeeet! det fixar seeeeej. skönt att man kan koppla bort skolan lite. hjärnan har gått på högvarv med bara skolaskolaskolaskola i några månader nu.
en tragisk sak dock. mitt sista jullov ever!!! :(:(:(:(:(:( som min mentor säger: "ni kommer vrida er i plågor och lidande varje år runt den här tiden då ni brukade få gå på jullov!!!" så... otroligt.... sant.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0